دستام

آموزش صنایع دستی کاربردی و فن زندگی

دستام

آموزش صنایع دستی کاربردی و فن زندگی

دستام

همیشه میشه با ایده و کمی فکر چیزای جالبی با دستای خودمون درست کنیم و ازشون لذت ببریم علاوه بر این هزینه زیادی هم نکنیم

دست نگه داری جواهرات

دوشنبه, ۳۰ فروردين ۱۳۹۵، ۱۲:۰۵ ق.ظ

در برخی موارد نمیدانیم جواهر و زیور آلات خود را کجا بگذاریم تا گم نشوند شاید به یک دست نیاز است که این کار را برای ما انجام دهد.

مواد لازم:
دستکش یک بار مصرف
گچ
رنگ
کیلر

روش ساخت:
گچ را با آب مخلوط کنید و یک محلول آبکی درست کنید. توجه کنید اول آب را داخل ظرف بریزید سپس گچ را اضافه کنید و زیاد به هم نزنید. قبل از آن باید دستکش یک بار مصرف را به صورت وارونه آویزوان کرده باشید. برای این کار میتوانید از یک بطری بزرگ یا هر چیزی شبیه آن استفاده کنید.
گچ آبکی را داخل دستکش برزید و صبر کنید تا گچ کاملا سفت شود معمولا نیم الی یک ساعت گچ سفت شده و اگر اینطور نیست به آن گچ خشک اضافه کنید. بعد از سفت شدن گچ ، آن را از دستکش بیرون بیاورید برای راحتی کار میتوانید دستکش را پاره کنید. حالا به گچ اجازه دهید تا کاملا خشک و بدون رطوبت شود. بعد از این مرحله میتوانید روی دست جواهرات خود را رنگ یا نقاشی کنید. برای جلای آن از کیلر استفاده کنید.
به سلیقه میتوانید یک پایه از گچ برای آن درست کنید یا آن را به یک بشقابی که تکی شده بچسبانید. میوانید این دست را در سرویس بهداشتی، روی میز آرایش یا هر جایی که خودتان بهتر میدانید بگذارید تا برای شما جواهرتان را نگهداری کند تا گم نشود.
نکته: میوانید برای ضد آب شدن گچ، از محلول های عایق بندی پایه آب (مثل Z90) استفاده کنید.



نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
تماس با ما