دستام

آموزش صنایع دستی کاربردی و فن زندگی

دستام

آموزش صنایع دستی کاربردی و فن زندگی

دستام

همیشه میشه با ایده و کمی فکر چیزای جالبی با دستای خودمون درست کنیم و ازشون لذت ببریم علاوه بر این هزینه زیادی هم نکنیم

۵ مطلب در مرداد ۱۳۹۶ ثبت شده است

۳۱
مرداد

کم کم به فصل بازگشایی مدارس نزدیک میشویم. کتابها و دفترها معمولا نیاز به جلد کردن جهت نگهداری بهتر دارند گرچه انواع دفترها با جلدهای محکم و طرحهای مختلف در بازار وجود دارد اما اگر خودمان دست به کار شویم دفتری با طرح منحصر به فرد خودمان با هزینه کمتری در اختیار داریم که شاید در سالهای بعد خاطرات ما را در مدرسه زنده کنند. در این پست چند طرح و ایده برای جلد کردن دفتر و کتاب آموزش خواهد داده شد.

Image result for notebook design

۲۹
مرداد

کم کم به فصل سرما نزدیک میشویم و باید رادیاتورها را سرپا کنیم تا زمستان گرمی در پیش رو داشته باشیم این چند ماه که رادیاتورها خاموش بوده مستعد رسوب گیری و بستن لجن در ته آنهاست که بهتر است برای کارایی بهتر و گرمایش یکنواخت آنها را سالانه شستشو دهیم این کار نه تنها کارایی رادیاتورها را بهتر میکند بلکه عمر پکیج را نیز بالا میبرد. شستشوی رادیاتورها مستلزم باز کردن آن ها و شستشوی با فشار آب است که این کار بسیار پر دردسر و البته سخت و طاقت فرساست اما میتوان برای شستشوی سالانه از روشی دیگر هم کمک گرفت که دردسر چندانی ندارد. در این پست این روش را آموزش خواهیم داد.

Image result for ‫رادیاتور‬‎

۱۷
مرداد

گل ها میتوانند نقش زیادی در دکور خانه های ما داشته باشند اما مکمل این زیبایی گلدان میباشد. در این پست شما را با چند راه ساده برای زیباسازی و منحصر به فرد کردن گلدانهای نه چندان گران آشنا میکنیم.

Image result for flower pots

۱۶
مرداد

کود برگ یکی از بهترین و سالم ترین کودهای طبیعی برای گلدن و باغچه است. این کود به راحتی قابل درست کردن است و اگر اینکار توسط خودمان انجام شود نیازی به خرید بسته های کوچک این نوع کود نیست. در این پست قصد داریم روشی کامل و اصولی را جهت تهیه این کود به شما بگوییم.

Related image

۱۰
مرداد

معمولا در تابستان نگرانی از کمبود برق زیاد میشود و بیشتر خاموشی ها در این فصل اتفاق می افتد. اما این نگرانی یا بهتر است بگوییم دغدغه بایستی در طول سال برای ما باشد زیرا با مصرف کمتر انرژی هم کاری اقتصادی انجام داده ایم هم به پاکی محیط زیست و سلامت خود و دیگران اهمیت داده ایم.

در این پست چند راه کار ساده را برای مصرف برق کمتر هم در تابستان هم در فصلهای دیگر به شما عزیزان ارائه میدهیم.

Image result for energy save

تماس با ما