دستام

آموزش صنایع دستی کاربردی و فن زندگی

دستام

آموزش صنایع دستی کاربردی و فن زندگی

دستام

همیشه میشه با ایده و کمی فکر چیزای جالبی با دستای خودمون درست کنیم و ازشون لذت ببریم علاوه بر این هزینه زیادی هم نکنیم

۶ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۵ ثبت شده است

۰۶
ارديبهشت

در این پست برای شما همراهان یک کتاب در زمینه ساخت کشتی های چوبی قرار داده ام . این کتاب به زبان انگلیسی است و 282 صفحه دارد که به طور کامل ساخت این کشتی ها را آموزش داده.


دانلود

۰۶
ارديبهشت

گاهی اوقات برای تعمیر یا نصب وسایل و نگهداری از ساختمان به ابزار نیاز داریم اما چگونه ابزاری در خانه نیاز داریم که هیچ وقت بدون ابزار نمانیم. در این پست برخی از ایزارهای اساسی که باید در خانه باشد را معرفی میکنیم.

۰۵
ارديبهشت

کم کم هوا گرم شده ولی هنوز تا حدی گرم نشده که نیاز به کولر باشد البته بستگی به منطقه ای که زندگی میکنید دارد ممکن است تا به حال کولر خود را راه انداخته باشید یا هنوز بخاریتان روشن باشد اما حالا اگر از پنکه استفاده میکنید کمی  خلاقیت به خرج دهید و این وسیله را به عنوان ابزاری برای زیبایی منزل خود استفاده کنید.

۰۳
ارديبهشت

اکثر ما برای محافظت از گوشی خود از قابها و کیفهای مخصوص گوشی استفاده میکنیم. اما جدای از محافظت از گوشی طرح و رنگ آن برای همه مهم است و شاید اصلا رنگ و طرح مد نظر ما در بازار موجود نباشد یا خیلی گران باشد مشکلی نیست قاب های ارزان بدون طرح را خریداری کنید و دست به کار شوید.

۰۲
ارديبهشت

حتما هر وقت که زمان تعویض تایرهای اتومبیلتان میرسد به یک فروشگاه تایر رفته و آنها را تعویض میکنید و در پایان تایرهای قدیمی را به قیمت اندکی میفروشید. اما با چند ایده خلاقانه میتوانید از آنها وسایلی بسازید که اگر بخواهید این وسایل را تهیه کنید باید هزینه زیادی را متحمل شوید.


در این پست چند ایده جالب که برخی برای حرفه ای ها و برخی برای عموم است مشاهد خواهید کرد.

۰۱
ارديبهشت

همیشه بعد از کهنه شدن جین ها آنها را دور میریزیم غافل از این که با کمی ابتکار و ایده میتوان دوباره از آنها استفاده کرد. در این پست ایده های جالبی است که میتوانید خودتان نیز از آنها ایده های جدید بسازید.

تماس با ما