دستام

آموزش صنایع دستی کاربردی و فن زندگی

دستام

آموزش صنایع دستی کاربردی و فن زندگی

دستام

همیشه میشه با ایده و کمی فکر چیزای جالبی با دستای خودمون درست کنیم و ازشون لذت ببریم علاوه بر این هزینه زیادی هم نکنیم

۱۹ مطلب در فروردين ۱۳۹۵ ثبت شده است

۳۱
فروردين

ممکن است شما جز افرادی باشید که اتومبیلی را خریده اید و به آن وابسته شده اید و چندین سال است که از آن نگهداری میکنید یا یک اتومبیل دست دوم خریده اید برای نو جلوه دادن اتومبیل راهکارهایی وجود دارد که در این پست به آنها اشاره میکنیم.

۳۰
فروردين

در برخی موارد نمیدانیم جواهر و زیور آلات خود را کجا بگذاریم تا گم نشوند شاید به یک دست نیاز است که این کار را برای ما انجام دهد.

۲۹
فروردين

معمولا در دکوراسیون پذیرایی یک لوستر کریستالی به چشم میخورد. اما مشکلی که وجود دارد نظافت و تمیز کردن آن است که همیشه یک دردسر است. با مطالعه این پست این کار را خودتان انجام دهید.

۲۵
فروردين

امروزه تقریبا هر چیزی که مصرف دارای پسماند پلاستیکی است. متاسفانه چرخه بازیافت این پسماندها کامل نیست و گاهی در طبیعت رها میشود. اما میتوانیم در خانه به دیدن آنها به چشم زباله با ایده های جالب از آنها وسایل کاربردی درست کنیم. در این پست برخی ایده ها آورده شده است میتوانید خودتان نیز ایده های زیبا خلق کنید.

۲۵
فروردين

شاید برای شما پیش آمده باشد که فشار آب شیر ظرفشویی تان کم یا زیاد باشد و برای حل مشکل به لوله کش مراجعه کرده اید. اما اگر بتوانید مشکل را تشخیص دهید نیازی به این کار نیست.

۲۴
فروردين

شاید خواسته باشید که روی لباستان طرح مورد نظر خودتان وجود داشته باشد ولی این لباس در بازار نباشد مشکلی نیست با این آموزش مشکل شما حل خواهد شد.

۲۳
فروردين

ممکن است در خانه شما گاهی درز بین کاشی ها و سرامیک ها خالی شده باشد و باعث از دست دادن زیبایی و کارایی کاشی ها شده باشد. برای ترمیم آنها نیاز به تخصص خاصی نیست فقط باید دست به کار شوید.

۲۳
فروردين

آیا تا به حال لذت کاشتن سبزیجات را در منزل تجربه کرده اید؟ لذت زمانی که وقت صرف می کنید تا آنها را آبیاری کنید (حتی اگر محصولتان فقط به قدر یک گلدان باشد! )و هر روز با دیدن رشد چند میلی متری جوانه ها، انقدر ذوق می کنید که انگار خودتان رشد کرده اید،

۲۲
فروردين

همیشه نقشه برای جهت یابی استفاده میشد ما امروزه با پیشرفت تکنولوژی اینگونه نیست اما میتوانیم از نقشه های قدیمی برای تزیین خانه خود استفاده کنیم.

۲۲
فروردين

شاید در خانه شما شومینه ای وجود دارد که به دلیل سوخت بالای آن و بهره دهی کم از آن استفاده نمیکنید و جای آتش و چوب در آن خالی است.

حداقل میتوانید اگر آتش در آن نیست چوب های زیبا در آن قرار دهید. با ایده زیر چوبهای سبز شده در آن داشته باشید:)

تماس با ما