دستام

آموزش صنایع دستی کاربردی و فن زندگی

دستام

آموزش صنایع دستی کاربردی و فن زندگی

دستام

همیشه میشه با ایده و کمی فکر چیزای جالبی با دستای خودمون درست کنیم و ازشون لذت ببریم علاوه بر این هزینه زیادی هم نکنیم

چند راهکار برای بازسازی اتومبیلهای قدیمی

سه شنبه, ۳۱ فروردين ۱۳۹۵، ۰۵:۵۹ ب.ظ

ممکن است شما جز افرادی باشید که اتومبیلی را خریده اید و به آن وابسته شده اید و چندین سال است که از آن نگهداری میکنید یا یک اتومبیل دست دوم خریده اید برای نو جلوه دادن اتومبیل راهکارهایی وجود دارد که در این پست به آنها اشاره میکنیم.

مرحله 1:
سطح خارجی اتومبیل را به خوبی تمیز کنید برای این کار کارواش را توصیه نمیکنیم بهتر است از یک دستمال خیس و یک دستمال خشک برای این کار استفاده کنید.
مرحله 2:
اگر برای تمیز کردن اتومبیل از دستمال استفاده کرده باشید حتما متوجه عیوب نقاشی اتومبیل مثل خط و خش شده اید. اگر این عیوب خیلی عمیق نیست با پلیش زدن حل خواهد شد در غیر این صورت به نقاش اتومبیل مراجعه کنید.

مرحله3:
چراغ ها به مانند چشمان اتومبیل هستند اگر بدرخشند جلوه خاصی به آن میدهند. برای رفع کدری چراغ ها از خمیر دندان برای پلیش کردن آنها استفاده کنید.

مرحله 4:
حالا بروید سراغ داخل اتومبیل. اولین چیزی که به چشم میخورد روکش صندلی ها است اگر خیلی کهنه هستند آنها را تعویض کنید.
مرحله 5:
قبل از تعویض روکش حتما از سالم بودن صندلی ها اطمینان حاصل کنید اگر صندلیها شکسته بود و محکم سرجایشان نبودند به متخصص تودوزی اتومبیل مراجعه کنید.

مرحله 6:
داخل دریچه های کولر را بازرسی کنید اگر خاک گرفته میتوانید از دستگاه پمپ باد که آپاراتی ها دارند برای زدودن گرد و خاک از دریچه استفاده کنید. پس از تمیز کردن آنها درونشان را با اسپری خوشبو کننده اتومبیل خشبو کنید.

مرحله7:
اگر روی داشبورد خراب شده میتوانید از روکش استفاده کنید یا آن را چرم دوزی کنید.
مرحله 8:
حالا برویم سراغ صدای اتومبیل. اولین راه کار برای تعدیل صدای موتور تعویض فیلترهای هوا است. برای درست کار کردن موتور شمع و وایرها را نیز چک کنید.

مرحله 9:
اگر صدا اتومبیل خیلی زیاد است شاید مشکل از اگزوز باشد آن را تعمیر یا تعویض کنید.

مرحله 10: حرکت کنید اگر صدای هوا به داخل اتومبیل میاید درز گیر ها را بررسی کنید اگر سالم هستند آنها را با پارافین چرب کنید در غیر این صورت آنها را تعویض کنید.
مرحله 11: لولا ها و قفلها را با گریس یا روغن چرب کنید تا صدا ندهند.
مرحله 12:
هر راه کاری که به نظرتان میرسد که اتومبیلتان را بهتر میکند:)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
تماس با ما